Number of the records: 1  

Theories of personality

  1. SYS0057878
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143343.9
    007
      
    ta
    008
      
    210119s2006----xxuac--e-|----001-0-eng-d
    020
      
    $a 978-0-07-296980-1 $q (brožováno)
    020
      
    $z 0-07-296980-6
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $9 17 $T . $7 hk_us_auth*m0351452
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351530
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0101174 $a Feist, Jess, $d 1935- $4 aut
    245
    10
    $a Theories of personality / $c Jess Feist, Gregory J. Feist
    250
      
    $a Sixth edition
    264
    -1
    $a Boston : $b McGraw-Hill, $c [2006]
    264
    -4
    $c ©2006
    300
      
    $a xx, 563 stran, 60 různě číslovaných stran : $b ilustrace, portréty ; $c 24 cm + $e 1 CD-ROM
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač#počítač#computer $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 adacarrier
    338
      
    $a počítačový disk#počítačový disk#computer disc $b cd $2 rdacarrier
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0066175 $a teorie osobnosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034759 $a psychologie osobnosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015139 $a psychologové $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0080439 $a psycholožky $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008278 $a učebnice vysokých škol $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0101175 $a Feist, Gregory J., $d 1961- $4 aut
    787
    08
    $w hk_us_cat*0057879 $i Příloha $t Theories of personality $h 1 CD-ROM $z 0-07-296982-2 $7 nnam
    910
      
    $a HKD002 $b 103870-I-15

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.