Number of the records: 1
Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí
SYS m0573772 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20121119115734.2 008 100108s2009----xr-----e------|||-||cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0573544 $a Kvasnička, Roman $4 aut 245 10
$a Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí / $c Roman Kvasnička, Ludmila Dömeová, Hana Vydrová 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0012276 $a teorie učení 650 04
$7 hk_us_auth*0015671 $a styly učení 650 04
$7 hk_us_auth*0012836 $a znalosti 650 04
$7 hk_us_auth*0011423 $a sdílení znalostí 650 07
$7 hk_us_auth*0018570 $a znalostní inženýrství $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0553948 $a Dömeová, Ludmila, $d 1962- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*m0573771 $a Vydrová, Hana $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*m0569177 $a eLearning 2009 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009 $7 m2am $g s. 324 910 $a HKD002
Number of the records: 1