Number of the records: 1
Koncept komunitní školy v soudobém pedagogickém diskursu
SYS 0041661 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170120105747.8 008 170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*0067794 $a Lorenzová, Jitka, $d 1959- $4 aut 245 10
$a Koncept komunitní školy v soudobém pedagogickém diskursu = $b The concept of community school in the contemporary pedagogical discourse / $c Jitka Lorenzová, Karolína Pávková 246 31
$a Concept of community school in the contemporary pedagogical discourse 300 $b 2 tabulky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Cílem textu je charakterizovat pojetí komunitní školy a pedagogické role komunity v soudobém pedagogickém diskursu. Základním teoretickým přístupem je analýza vybraných sociálně pedagogických teorií a aktivit, jež poskytují tématu obsahový, metodologický i terminologický rámec. Text přibližuje školu jako významného sociálního aktéra a iniciátora celoživotního vzdělávání, její roli ve specifických sociálně pedagogických činnostech a procesech komunitního učení a nastiňuje výchozí charakteristiky komunitní školy jako veřejného prostoru otevřeného pro interkulturní a sociální dialog a pro lokální iniciativy. 520 3-
$a The aim of this text is to describe the concept of community school and a pedagogical role of a community in contemporary pedagogical discourse. The basic theoretical approach is the analysis of chosen social and pedagogical theories and activities, which provide the theme with the content, methodological and terminological frame. The text brings an insight into school as a significant social participant and an initiator of lifelong learning, its role in specific social and pedagogical activities and processes of community learning, and outlines initial characteristics of community school as the public space open to intercultural and social dialogue and local initiatives. 650 07
$7 hk_us_auth*0022318 $a komunitní vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0090469 $a komunitní školy $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0012818 $a komunity (sociologie) $x pedagogické aspekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067317 $a dialog kultur $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0090468 $a Pávková, Karolína $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 179-199 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1