Number of the records: 1  

Straightforward

  1. SYS0037219
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121800.8
    008
      
    110921s2013----xxk|||||-||||-00|-0-eng-d
    020
      
    $a 978-0-230-42350-3 $q (brožováno)
    020
      
    $a 978-0-230-42349-7
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 811.111 $x Angličtina $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351278
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351530
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0448725 $a Scrivener, Jim $4 aut
    245
    10
    $a Straightforward. $p Advanced. $p Teacher's book / $c Jim Scrivener & Mike Sayer, Celia Bingham, Adrian Tennant, Steve Wasserman
    250
      
    $a Second edition
    264
    -1
    $a Oxford : $b Macmillan, $c 2013
    300
      
    $a xxii, 186 stran : $b ilustrace + $e 1 DVD-ROM
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a počítačový datový soubor $b cod $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a počítačový disk $b cd $2 rdacarrier
    500
      
    $a Na obálce: C1
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034351 $a angličtina $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0172129 $a vyučování angličtiny
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008336 $a jazykové učebnice
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0058205 $a jazykové učebnice, texty, příručky (C)
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008337 $a příručky pro učitele
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0446114 $a Sayer, Mike $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0087597 $a Bingham, Celia $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0067155 $a Tennant, Adrian $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0087598 $a Wasserman, Steve $4 aut
    787
    08
    $w hk_us_cat*0037924 $i Příloha $t Straightforward $h 1 DVD-ROM $z 978-0-230-42353-4 $7 nnam
    910
      
    $a HKD002 $b 95713/52-VII-A

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.