Number of the records: 1
The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students
SYS m0429919 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20110913141145.1 008 061109s2005----xr-----e------|||-||eng-d 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a eng 072 -7
$a 54 $x Chemie. Mineralogické vědy $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351268 100 1-
$7 hk_us_auth*m0429909 $a Nezvalová, Danuše $4 aut 245 14
$a The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students / $c Danuše Nezvalová 500 $a sign. 65465/15-V 650 07
$7 hk_us_auth*m0034497 $a chemie $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034472 $a fyzika $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034485 $a biologie $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034727 $a přírodní vědy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0011197 $a integrovaná výuka 650 04
$7 hk_us_auth*0012322 $a obsah výuky 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0401586 $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 $t Aktuální otázky výuky chemie $7 m2am $g s. 42-51 910 $a HKD002
Number of the records: 1