Number of the records: 1  

Vývoj vzdělanostní a oborové struktury žáků a studentů ve středním a vyšším odborném vzdělávání v ČR a v krajích ČR, a postavení mladých lidí na trhu práce ve srovnání se stavem v Evropské unii

  1. SYSm0557837
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170614120038.0
    008
      
    090703s2009----xr-----|------00|-0-cze-d
    040
      
    $a PND008 $b cze
    041
    0-
    $a cze
    072
    -7
    $a 373.5/.6 $x Střední školy $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 331 $x Práce $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351096
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0512340 $a Vojtěch, Jiří, $d 1939- $4 aut
    245
    10
    $a Vývoj vzdělanostní a oborové struktury žáků a studentů ve středním a vyšším odborném vzdělávání v ČR a v krajích ČR, a postavení mladých lidí na trhu práce ve srovnání se stavem v Evropské unii : $b 2008/09 / $c Jiří Vojtěch, Daniela Chamoutová, Pavla Skácelová
    260
      
    $a Praha : $b Národní ústav odborného vzdělávání, $c 2009
    300
      
    $a 54 s. : $b mapy, tab., grafy
    648
    -4
    $7 hk_us_auth*0067464 $a 2008-2009
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015018 $a vyšší odborné školy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011633 $a středoškolské studium $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011167 $a absolventi škol $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011166 $a profesní uplatnění
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009026 $a trh práce $2 czenas
    651
    -4
    $7 hk_us_auth*m0039979 $a Česko
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0010375 $a srovnávací studie
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0450474 $a Chamoutová, Daniela $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0568747 $a Skácelová, Pavla $4 aut
    710
    2-
    $7 hk_us_auth*m0452045 $a Národní ústav odborného vzdělávání $4 aut
    910
      
    $a HKD002

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.