Number of the records: 1
PIRLS 2011
SYS 0011025 LBL 01877cam-a22005177a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180417145158.8 007 ta 008 101105s2011----xr-----|------00|-0-cze-- 015 $a cnb002148886 020 $a 978-80-211-0607-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)724293590 040 $a OLA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574 245 00
$a PIRLS 2011 : $b koncepce mezinárodního výzkumu čtenářské gramotnosti / $c [překlad a úprava Eva Potužníková] 246 1-
$i Název v tiráži: $a Koncepce mezinárodního výzkumu čtenářské gramotnosti PIRLS 2011 246 3-
$a Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) 2011 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Ústav pro informace ve vzdělávání, $c 2011 300 $a 101 s. : $b il. 610 27
$7 hk_us_auth*0077919 $a Progress in International Reading Literacy Study 2011 $2 czenas 650 07
$a čtenářská gramotnost $2 czenas $7 hk_us_auth*0019210 650 07
$a četba $2 czenas $7 hk_us_auth*0008834 650 07
$a ověřování znalostí $2 czenas $7 hk_us_auth*0071496 650 -7
$7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $2 czenas $7 hk_us_auth*0009919 655 -7
$a informační publikace $2 czenas $7 hk_us_auth*0062605 655 -7
$a testy $2 czenas $7 hk_us_auth*0038954 700 1-
$7 hk_us_auth*m0413701 $a Potužníková, Eva, $d 1976- $4 trl $4 edt 765 0-
$t PIRLS 2011 assessment framework $9 Česky 856 41
$u http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102148886_1.pdf $y Obsah $4 N 910 $a HKD002
Number of the records: 1