Number of the records: 1
Marketing
SYS 0051242 LBL 01662nam^a2200421^i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143137.7 008 160530s2017^^^^xxka^^^e^p^^^^001^0^eng^d 020 $a 978-1-292-14650-8 020 $a 978-1-292-14650-8 $q (brož.) $z 1-292-14650-8 040 $a StDuBDS $b cze $d ZLD002 $d ABD107 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351530 100 1-
$7 hk_us_auth*m0471105 $a Armstrong, Gary $4 aut 245 10
$a Marketing : $b an introduction / $c Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik 250 $a Thirteenth edition, 250 $a Global edition 264 -1
$a Harlow : $b Pearson, $c [2017] 264 -4
$c ©2017 300 $a 669 stran : $b barevné ilustrace ; $c 28 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing: an introduction, 13th edition, ISBN 978-0-13-414953-0, by gary Armstrong and Philip Kotler, published by Pearson Education c2016"--Rub titulní strany 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*m0034352 $a učebnice $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*m0358603 $a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0098090 $a Opresnik, Marc Oliver, $d 1969- $4 aut 910 $a HKD002 $b 101445 $w l
Number of the records: 1