Number of the records: 1  

Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Sehnalová, Vladimíra, 1956- (author)
    Title statementVyužití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta
    Another responsib. Škuta, Petr (author)
    In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 67-74 (nečíslované strany)
    Subj. Headings informační a komunikační technologie ve vzdělávání
    tablety (počítače)
    podpůrná opatření (vzdělávání)
    studenti se speciálními vzdělávacími potřebami
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    speciální pedagogika
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationTablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další.
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.