Number of the records: 1  

Sociální znevýhodnění jako determinanta vzdělanostních perspektiv dětí - pohled do rodinného zázemí

  1. SYS0063372
    LBL
      
    02320nam^a2200625^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143538.5
    007
      
    ta
    008
      
    201207s2020^^^^xr^a^^^f^^^^^^001^0^cze^^
    015
      
    $a cnb003274820
    020
      
    $a 978-80-7315-271-0 $q (brožováno) : $c Kč 188,00
    035
      
    $a (OCoLC)1240908308
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 364 $x Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení $2 Konspekt $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351465
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0105453 $a Caltová Hepnarová, Gabriela $4 aut
    245
    10
    $a Sociální znevýhodnění jako determinanta vzdělanostních perspektiv dětí - pohled do rodinného zázemí / $c Gabriela Caltová Hepnarová
    264
    -1
    $a Brno : $b Paido, $c 2020
    300
      
    $a 150 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0091308 $a sociálně vyloučené lokality $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015106 $a problémové rodiny $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088342 $a děti se sociálním znevýhodněním $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008804 $a chudoba $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017397 $a sociální vyloučení $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0032216 $a rodina a škola $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0025278 $a romské děti $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    910
      
    $a HKD002 $b 106466-I-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.