Number of the records: 1
Evidence-based strategies for effective classroom management
SYS 0048897 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20191120105412.4 007 ta 008 190110s2017----xxua---|-f----00|-0-eng-d 020 $a 9781-4625-3175-2 $q (brožováno) 040 $a HKD002 $b cze 041 0-
$a eng 044 $a xxu $a xxk 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$a Hulac, David M. $4 aut 245 10
$a Evidence-based strategies for effective classroom management / $c David M. Hulac, Amy M. Briesch 260 $a New York ; $a London : $b The Guilford Press, $c [2017] 264 $c ©2017 300 $a xii, 246 stran : $b ilustrace ; $c 27 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 adacarrier 490 $a The Guilford practical intervention in the schools series 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 650 07
$7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009047 $a vzdělávání učitelů $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074340 $a profesní rozvoj $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010176 $a učitel a žák $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0022920 $a pedagogický management 655 -4
$7 hk_us_auth*0008337 $a příručky pro učitele 700 1-
$a Briesch, Amy M. $4 aut 830 -0
$a The Guilford practical intervention in the schools series (The Guilford Press) 910 $a HKD002 $b 100461-III
Number of the records: 1