Number of the records: 1  

Předměty s matematickým obsahem

  1. SYS0050050
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190321113953.0
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 51 $x Matematika $9 13 $T . $7 hk_us_auth*m0351404
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0345090 $a Gavalcová, Tatiana, $d 1943- $4 aut
    245
    10
    $a Předměty s matematickým obsahem : $b jak usnadnit úvodní etapy jejich studia na vysoké škole / $c Tatiana Gavalcová
    300
      
    $b 1 tabulka
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a V předmětech s matematickým obsahem na vysokých školách přetrvává fenomén nízké úspěšnosti studentů, a to i při efektivnějších výukových metodách, při zdokonalování výukových technologií a e-podpory studia. Obecně se konstatuje i celoevropský trend poklesu úspěšnosti. Při řešení může konkrétní instituce uplatnit poznatky a průzkumy z univerzit s analogickými studijními programy; akumulovanou zkušenost poskytl 17th SEFI MWG SEMINAR, červen 2014, v Dublinu. Instituce v Německu, Velké Británii, Irsku, Finsku, Španělsku a Portugalsku na něm zpřístupnily vhled do vlastních metod podpory studia těchto předmětů; zdůraznily se úvodní etapy studia, kdy problém přechodu ze střední školy do studia vysokoškolského je primárním a jeho nezvládnutí vede k vysoké míře vyloučení z dalšího vzdělávání. Příspěvek se věnuje těmto přístupům, zahrnujícím přitom výuku na bázi výstupů ze studia; dává je do korespondence s postupy na českých vysokých školách, s celonárodními projekty a s přístupy uplatňovanými na FIM UHK. Věnuje se pojmu gamifikace studia a jeho principům.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0063030 $a studium a výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0088446 $a gamifikace
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0034591 $a školní neúspěšnost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 81-86
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.