Number of the records: 1  

Předměty s matematickým obsahem

  1. Gavalcová, Tatiana, 1943-

    Předměty s matematickým obsahem : jak usnadnit úvodní etapy jejich studia na vysoké škole / Tatiana Gavalcová. -- 1 tabulka. -- Scope and content: V předmětech s matematickým obsahem na vysokých školách přetrvává fenomén nízké úspěšnosti studentů, a to i při efektivnějších výukových metodách, při zdokonalování výukových technologií a e-podpory studia. Obecně se konstatuje i celoevropský trend poklesu úspěšnosti. Při řešení může konkrétní instituce uplatnit poznatky a průzkumy z univerzit s analogickými studijními programy; akumulovanou zkušenost poskytl 17th SEFI MWG SEMINAR, červen 2014, v Dublinu. Instituce v Německu, Velké Británii, Irsku, Finsku, Španělsku a Portugalsku na něm zpřístupnily vhled do vlastních metod podpory studia těchto předmětů; zdůraznily se úvodní etapy studia, kdy problém přechodu ze střední školy do studia vysokoškolského je primárním a jeho nezvládnutí vede k vysoké míře vyloučení z dalšího vzdělávání. Příspěvek se věnuje těmto přístupům, zahrnujícím přitom výuku na bázi výstupů ze studia; dává je do korespondence s postupy na českých vysokých školách, s celonárodními projekty a s přístupy uplatňovanými na FIM UHK. Věnuje se pojmu gamifikace studia a jeho principům.
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014. -- Vydání první. -- Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. -- 134 s.. -- 978-80-7435-481-6. -- S. 81-86.

    matematika * studium a výuka * předmětová didaktika * e-learning * školní neúspěšnost * vysokoškolské studium * gamifikace * články ze sborníku
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.