Number of the records: 1
The impact of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation
SYS 0050048 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190321110805.4 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$7 hk_us_auth*m0417352 $a Burgerová, Jana, $d 1959- $4 aut 245 14
$a The impact of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation : $b on subjective evaluation of e-learning from the perspective of students / $c Jana Burgerová, Martina Maněnová, Martina Adamkovičová 300 $b 7 tabulek 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a The article presents selected outcomes of research conducted at the Faculty of Education at the University of Prešov, the aim of which was to detect the impact of the usage of LMS Moodle tools supporting communication and cooperation on subjective evaluation of e-learning from the perspective of students. 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074519 $a systémy pro řízení výuky $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle 650 07
$7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0577094 $a Maněnová, Martina, $d 1964- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0095608 $a Adamkovičová, Martina $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 67-75 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1