Number of the records: 1
Sekundární analýza PISA 2015
Main entry-name Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (author) Title statement Sekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková Another responsib. Daniel, Stanislav (author)
Folwarczný, Roman (author)
Hájek, Oldřich, 1981- (author)
Lebeda, Tomáš, 1976- (author)
Lysek, Jakub, 1989- (author)
Marek, Daniel, 1969- (author)
Navrátilová, Alena (author)
Soukop, Michal (author)
Zymová, Kateřina (author)
Žídková, Markéta, 1975- (author)
Publication Praha : Česká školní inspekce, 2018 Phys.des. 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-88087-17-5 (brožováno) Portion of title Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků Note Na obálce označení 2017/2018 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings Programme for International Student Assessment hodnocení žáků - Česko základní školy - Česko střední školy - Česko přírodovědná gramotnost matematika pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 Form, Genre výzkumné zprávy Chronological data 2015 2011-2020 Conspect 37 - Výchova a vzdělávání Country Česko Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 98865/154 490210 Knihovna III In-Library Use Only
Number of the records: 1