Number of the records: 1
On becoming an effective teacher
SYS 0034407 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20240418121723.3 007 ta 008 150112s2014----xxk|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-0-415-81698-4 (brož.) 020 $a 978-0-415-81697-7 (váz.) 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 100 1-
$7 hk_us_auth*m0439501 $a Rogers, Carl Ransom, $d 1902-1987 $4 aut 245 10
$a On becoming an effective teacher : $b person-centred teaching, psychology, philosophy, and dialogues with Carl R. Rogers and Harold Lyon / $c Carl R. Rogers, Harold C. Lyon, Jr. and Reinhard Tausch 250 $a 1st pub. 260 $a London : $b Routledge, $c 2014 300 $a xxxiv, 251 s. : $b il. 600 17
$7 hk_us_auth*m0439501 $a Rogers, Carl Ransom, $d 1902-1987 $2 czenas 600 14
$7 hk_us_auth*0084337 $a Lyon, Harold C. 650 07
$7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání $x filozofické aspekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání $x psychologické aspekty $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování 650 04
$7 hk_us_auth*0010934 $a efektivita vyučování 650 07
$7 hk_us_auth*0010176 $a učitel a žák $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008504 $a studie $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0039142 $a dialogy $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0084337 $a Lyon, Harold C. $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0078231 $a Tausch, Reinhard, $d 1921-2013 $4 aut 910 $a HKD002 $b 94736-III
Number of the records: 1