Number of the records: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
Main entry-name Semerádová, Tereza (author) Title statement Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál Another responsib. Weinlich, Petr, 1976- (author)
Řehořová, Pavla, 1979- (author)
Lamr, Marián, 1983- (author)
Suková, Lenka (author)
Míková, Ladislava (author)
Dostál, Michal (author)
Edition statement Vydání 1. Publication Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 Phys.des. 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7494-564-9 (brožováno) Subj. Headings internetový marketing strategický marketing digitální média Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Česko Language Czech Copy count 1, currently available 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 104792 499067 Knihovna II
Number of the records: 1