Number of the records: 1
Základy marketingu
Main entry-name Rošický, Stanislav, 1942- (author) Title statement Základy marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický Another responsib. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu Edition statement Vydání první Publication Hradec Králové : Gaudeamus, 2002 Phys.des. 111 stran ISBN 80-7041-772-2 (brožováno) Note Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketing marketingový plán marketingové nástroje přímý marketing obchod ekonomické teorie Form, Genre vysokoškolská skripta Conspect 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Česko Language Czech Copy count 20, currently available 18, at library only 2 Database Skripta book
Call number Track No. Location Sublocation Info S 4386 390047 Skripta S 4386 422151 Skripta S 4386 380583 Skripta S 4386 380584 Skripta S 4386 380585 Skripta S 4386 380586 Skripta S 4386 380587 Skripta S 4386 380589 Skripta S 4386 380590 Skripta S 4386 380591 Skripta S 4386 380592 Skripta S 4386 380593 Skripta S 4386 380594 Skripta S 4386 380595 Skripta S 4386 380596 Skripta S 4386 380597 Skripta In-Library Use Only S 4386 380599 Skripta S 4386 380600 Skripta S 4386 380601 Skripta S 4386 380602 Skripta In-Library Use Only
Number of the records: 1