Number of the records: 1  

Projekty Přírodovědecké fakulty UK v Praze "www.studiumchemie.cz" a "Cesta k vědě" pro středoškolské učitele chemie a talentované žáky středních škol

  1. SYS0005130
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110217093415.6
    007
      
    ta
    008
      
    110106s2009----xr-|||||||||||10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    245
    10
    $a Projekty Přírodovědecké fakulty UK v Praze "www.studiumchemie.cz" a "Cesta k vědě" pro středoškolské učitele chemie a talentované žáky středních škol = $b "WWW.studiumchemie.cz" and "Cesta k vědě (Route to science)" projects for high school chemistry teachers and talented students at Faculty of Science of Charles University in Prague / $c Petr Šmejkal ... [et al.]
    246
    11
    $a "WWW.studiumchemie.cz" and "Cesta k vědě (Route to science)" projects for high school chemistry teachers and talented students at Faculty of Science of Charles University in Prague
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034497 $a chemie $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0138989 $a vyučování chemie
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0010619 $a vzdělávací kurzy
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016311 $a výchovně-vzdělávací projekty
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0034050 $a postoj k vědě
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0451567 $a Šmejkal, Petr, $d 1973- $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0577231 $t Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX $b Vyd. 1. $h 488 s. $z 978-80-7041-839-0 (brož.) $7 m2am $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $g s. 191-199
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.