Number of the records: 1
What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics?
SYS 0013935 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20140616144836.2 007 ta 008 110607s2009----xr-----|||||||10|-0-eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22 100 1-
$7 hk_us_auth*0068461 $a Havránek, Antonín, $d 1934-2013 $4 aut 245 10
$a What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics? / $c A. Havránek, E. Havránková 650 04
$7 hk_us_auth*m0146374 $a vyučování fyziky 650 04
$7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika 650 07
$7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0068928 $a Havránková, Eva, $d 1933- $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0011298 $t 16th conference of Czech and Slovak physicists $h 427 s. $7 m2am $a Konference českých a slovenských fyziků $d Hradec Králové : MAFY, 2009 $g s. 361-367 : 2 obr. 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1