Number of the records: 1  

What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics?

  1. SYS0013935
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20140616144836.2
    007
      
    ta
    008
      
    110607s2009----xr-----|||||||10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $2 Konspekt $a 371 $x Školství (organizace) $9 22
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0068461 $a Havránek, Antonín, $d 1934-2013 $4 aut
    245
    10
    $a What is the optimal ratio of inductive to deductive approach in teaching physics? / $c A. Havránek, E. Havránková
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0146374 $a vyučování fyziky
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0068928 $a Havránková, Eva, $d 1933- $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011298 $t 16th conference of Czech and Slovak physicists $h 427 s. $7 m2am $a Konference českých a slovenských fyziků $d Hradec Králové : MAFY, 2009 $g s. 361-367 : 2 obr.
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.