Number of the records: 1  

Problém kázně

  1. SYS0015304
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120403084605.6
    007
      
    ta
    008
      
    080909s1924----xr-----|------00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0402810 $a Uher, Jan, $d 1891-1942 $4 aut
    245
    10
    $a Problém kázně / $c Jan Uher
    260
      
    $a V Praze : $b Dědictví Komenského, $c 1924
    300
      
    $a 218 s.
    490
    1-
    $a Časové otázky a rozpravy pedagogické ; $v sv. 28
    490
    1-
    $a Spisů "Dědictví Komenského" ; $v č. 239
    501
      
    $a Obsahuje přívazky: Problémy lidové výchovy : její pojem, úkoly a předpoklady / In. Arnošt Bláha -- Co schází naší škole? / napsal Konrád Pospíšil -- Gustav Adolf Lindner ve světle svých deníků / napsal Jan Uher
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0070657 $a školní kázeň $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008505 $a žáci $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0014831 $a školy $2 czenas
    787
    08
    $w hk_us_cat*m0288541 $a Bláha, Arnošt Inocenc $t Problémy lidové výchovy $h 99 s. $7 p1am $i Obsahuje přívazek $d V Praze : Masarykův lidovýchovný ústav, 1927
    787
    08
    $w hk_us_cat*m0288543 $a Pospíšil, Konrád $t Co schází naší škole $h 53 s. $7 p1am $i Obsahuje přívazek $d V Praze : Volná myšlenka, 1906 $k Knihovna volné myšlenky
    787
    08
    $w hk_us_cat*0015303 $a Uher, Jan $t Gustav Adolf Lindner ve světle svých deníků $h 111 s. $7 p1am $i Obsahuje přívazek $d V Praze : Dědictví Komenského, 1928 $k Spisů Dědictví Komenského
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0287826 $a Časové otázky a rozpravy pedagogické
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0281499 $a Spisů Dědictví Komenského
    910
      
    $a HKD002 $b 11477

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.