Number of the records: 1
Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb
SYS 0015933 LBL 00000naa-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20120419101710.6 007 ta 008 120224s2006----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 $a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351116 100 1-
$7 hk_us_auth*m0472136 $a Keřt, Radim $4 aut 245 10
$a Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / $c Radim Keřt 500 $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM 650 07
$7 hk_us_auth*m0034748 $a management $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0016216 $a spokojenost zákazníků 650 07
$7 hk_us_auth*0011081 $a konkurenceschopnost $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0426032 $t Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 $b Vyd. 1. $h 83 s. + 1 CD-ROM $z 80-7041-164-3 $7 m2am $a IMEA 2006 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $g s. 30 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1