Number of the records: 1  

The importance of territorial marketing in achieving community targets

  1. SYS0028411
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170525112700.7
    007
      
    ta
    008
      
    131115s2013----xr-||||||||||-10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
      
    $a 332 $x Regionální ekonomie, regionální ekonomika $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351098
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0079329 $a Deluga, Włodzimierz $4 aut
    245
    14
    $a The importance of territorial marketing in achieving community targets / $c Włodzimierz Deluga, Anna Wallis
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011172 $a regionální marketing
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0072950 $a teritoriální marketing
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011272 $a regionální rozvoj $2 czenas
    651
    -4
    $7 hk_us_auth*0079331 $a Mielno (Polsko)
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0079330 $a Wallis, Anna $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0026740 $t Hradec Ekonomic Days 2013 $b 1st ed. $h 549 s. $z 978-80-7435-251-5 (brož.) $7 m2am $a Hradecké ekonomické dny 2013 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $g S. 31-41
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.