Number of the records: 1  

On becoming an effective teacher

  1. SYS0034407
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^7a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418121723.3
    007
      
    ta
    008
      
    150112s2014----xxk|||||-||||-00|-0-eng-d
    020
      
    $a 978-0-415-81698-4 (brož.)
    020
      
    $a 978-0-415-81697-7 (váz.)
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0439501 $a Rogers, Carl Ransom, $d 1902-1987 $4 aut
    245
    10
    $a On becoming an effective teacher : $b person-centred teaching, psychology, philosophy, and dialogues with Carl R. Rogers and Harold Lyon / $c Carl R. Rogers, Harold C. Lyon, Jr. and Reinhard Tausch
    250
      
    $a 1st pub.
    260
      
    $a London : $b Routledge, $c 2014
    300
      
    $a xxxiv, 251 s. : $b il.
    600
    17
    $7 hk_us_auth*m0439501 $a Rogers, Carl Ransom, $d 1902-1987 $2 czenas
    600
    14
    $7 hk_us_auth*0084337 $a Lyon, Harold C.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání $x filozofické aspekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0065423 $a výchova a vzdělávání $x psychologické aspekty $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0010934 $a efektivita vyučování
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010176 $a učitel a žák $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008504 $a studie $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039142 $a dialogy $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0084337 $a Lyon, Harold C. $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0078231 $a Tausch, Reinhard, $d 1921-2013 $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 94736-III

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.