Number of the records: 1  

Developing a creative way of thinking, reading and writing in English

  1. SYS0041591
    LBL
      
    01312cam-a22003017i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20221031094753.9
    008
      
    120516s2011----xr------------00|-0-eng-d
    020
      
    $a 978-80-7080-798-9 $q (brožováno)
    040
      
    $a ABD001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 811.111 $x Angličtina $9 11 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351278
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351530
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0404292 $a Janáková, Daniela, $d 1952- $4 aut
    245
    10
    $a Developing a creative way of thinking, reading and writing in English / $c Daniela Janáková ; illustrations Larisa Dašková & Lenka Burešová
    264
    -1
    $a Prague : $b ICT Prague Press, $c [2011]
    264
    -4
    $c ©2011
    300
      
    $a 230 stran : $b barevné ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Pod názvem: Faculty of Arts, Charles University in Prague
    500
      
    $a Vytvořeno k čítance: Tales about happiness
    500
      
    $a Volně doplněno souborem prezentací: Working with fairy tales - helping deaf students to retell and create stories : set of PowerPoint presentations
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034351 $a angličtina $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0230721 $a jazyková výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015462 $a osoby se sluchovým postižením $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0058202 $a jazykové učebnice, texty, příručky (A) $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0091655 $a Dašková, Larisa $4 ill
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0091685 $a Burešová, Lenka $4 ill
    710
    2-
    $7 hk_us_auth*m0393715 $a Univerzita Karlova. $b Filozofická fakulta
    910
      
    $a HKD002 $b 96997/1-VII-A

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.