Number of the records: 1  

Odmoralizovaná společnost

  1. SYS0041612
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170118104802.3
    008
      
    170111s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 316.4 $x Sociální procesy $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351459
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0411131 $a Kučírek, Jiří $4 aut
    245
    10
    $a Odmoralizovaná společnost = $b Out of moralizing society / $c Jiří Kučírek
    246
    31
    $a Out of moralizing society
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Hovořit o morálce dneška není nové téma, pravidelně se vyjevuje v okamžicích debat vyhrocující se zejména v okamžicích prožívání mravní krize ve společnosti. Velké ideologie se zřítily - komunismus, socialismus, náboženství i samotný kapitalismus, existují kapitalisté, ale problémem je, že nevěří v kapitalismus. Tato absence idejí, na nichž závisí funkčnost malých sociálních skupin, má závažné důsledky na stabilitu mezilidských vztahů, stabilitu zakotvenosti člověka ve veřejném prostoru a je úzce spjatá s krizí důvěry. Základní problém tkví ve vizi moderny, protože údělem moderny bylo (je) odmítání tradice a tradice je vždy spjatá s porozuměním a porozumění předpokladem důvěry. Krize důvěry je krizí porozumění.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0073810 $a morálka a společnost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0082645 $a krize (společnost) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013381 $a sociální procesy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 144-155
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.