Number of the records: 1
Malý průzkum dovedností žáků řešit úlohy
SYS 0042812 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170425150650.6 008 170401s2013----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 53 $x Fyzika $9 6 $T . $7 hk_us_auth*m0351151 100 1-
$7 hk_us_auth*0091520 $a Snětinová, Marie $4 aut 245 10
$a Malý průzkum dovedností žáků řešit úlohy / $c Marie Snětinová, Dana Mandíková 300 $b 2 obrázky 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 337 $a počítač $b c $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 338 $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier 520 $a Na dvou školách jsme žákům 1. či 2. ročníku vyššího gymnázia předložili úlohu z mechaniky o míjení vlaků (fyzikalniulohy.cz – úloha 228 a 229). Žáci tuto úlohu řešili nejprve samostatně za domácí úkol, poté při hodině ve skupinkách a v poslední fázi si své řešení kontrolovali podle elektronické sbírky řešených úloh (fyzikalniulohy.cz). Nakonec vyplnili žáci krátký dotazník, ve kterém popsali hlavní přínos jednotlivých fází řešení a porovnali tento způsob výuky s tradiční výukou řešení fyzikálních úloh. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto pilotního výzkumu a vybrané zajímavé postřehy žáků. 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0034472 $a fyzika $x studium a výuka $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0009440 $a fyzikální příklady a úlohy 650 07
$7 hk_us_auth*m0087986 $a gymnázia $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*m0556638 $a Mandíková, Dana, $d 1960- $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0041597 $t Veletrh nápadů učitelů fyziky 18 $b 1. vydání $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 $h 335 stran $z 978-80-7435-372-7 $7 m2am $g S. 245-249 856 41
$u http://vnuf.cz/sbornik/rocniky/Veletrh_18_(Hradec_Kralove_2013).pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1