Number of the records: 1  

Interná komunikácia a jej strategická funkcia pre podnik

  1. SYS0043053
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170621095739.3
    008
      
    170501s2016----xr-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a slo $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351458
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0092005 $a Trnovcová, Daniela $4 aut
    245
    10
    $a Interná komunikácia a jej strategická funkcia pre podnik = $b Internal communication and its strategic function for corporation / $c Daniela Trnovcová
    246
    31
    $a Internal communication and its strategic function for corporation
    300
      
    $b 2 schémata
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    337
      
    $a počítač $b c $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    338
      
    $a online zdroj $b cr $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Internal communication and its adjustment are often underrated in many companies. Especially the small and middle-sized companies do not completely grasp the need to possess a proper internal communication. Internal communication does not only mean the usage of proper communication tools, but it also means attaining the right informational level. Furthermore, the messages should be adequate to their recipients – whether to the managers, to the employees or to the owners. The communication channel between the employees, the management and the owners also needs to have a feedback, so that the proper communication channel with real effects and impacts is used.
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015855 $a podniková komunikace
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015854 $a manažerská komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0096351 $a komunikace (sdělování) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009375 $a sociální komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0575540 $a komunikační technologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0293647 $a podnikání $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0041549 $t Hradecké ekonomické dny $b Vydání první $d Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2016 $h 232 s. $x 2464-6032 $7 m2am $g S. 211-217
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_2.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.