Number of the records: 1  

Koučování

  1. SYS0044501
    LBL
      
    03866cam-a22008897i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240418122006.0
    008
      
    140905r20162014xr------------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002617040
    020
      
    $a 978-80-7261-273-4 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)551397444
    035
      
    $a (OCoLC)892782107
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351116
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0349143 $a Whitmore, John $4 aut
    240
    0-
    $t Coaching for performance. $l Česky
    245
    10
    $a Koučování : $b rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti : metoda transpersonálního koučování / $c John Whitmore ; z anglického originálu Coaching for performance. GROWing human potential and purpose. The principles and practice of coaching and leadership ... přeložil Aleš Lisa
    246
    30
    $a Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti
    246
    30
    $a Metoda transpersonálního koučování
    250
      
    $a 3. doplněné a přepracované vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Management Press, $c 2014
    300
      
    $a 243 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Dotisk 2016
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008470 $a koučování $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013068 $a rozvoj osobnosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0078678 $a řízení pracovního výkonu $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016114 $a pracovní motivace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008472 $a týmová práce $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430396 $a Lisa, Aleš, $d 1956- $4 trl
    910
      
    $a HKD002 $b 98179-II

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.