Number of the records: 1  

Dětská pojetí uměleckého textu jako východiska školní interpretace

  1. SYS0046256
    LBL
      
    02283cam-a22005897i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013142935.4
    008
      
    170504s2011----xr------------00|-0-cze--
    015
      
    $a cnb002346311
    020
      
    $a 978-80-7414-429-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)796017685
    040
      
    $a PNA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $a slo $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 82.0 $x Literatura (teorie) $2 Konspekt $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351303
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095566 $a Jindráček, Václav, $d 1985- $4 aut
    245
    10
    $a Dětská pojetí uměleckého textu jako východiska školní interpretace / $c Václav Jindráček, Jiří Škoda, Pavel Doulík, Marta Germušková
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Ústí nad Labem : $b Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, $c 2011
    300
      
    $a 282 stran : $b barevné ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    546
      
    $a Částečně slovenský text, české a anglické resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0058194 $a interpretace a přijetí literárního díla $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038011 $a literární výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012408 $a předmětová didaktika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0014008 $a dětské čtenářství $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0076404 $a produkce a percepce (lingvistika) $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0436221 $a Škoda, Jiří, $d 1972- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0409246 $a Doulík, Pavel, $d 1977- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0095567 $a Germušková, Marta, $d 1955- $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 98943-VII-OS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.