Number of the records: 1  

Personality characteristics and the quality of basketball referee performance

  1. SYS0046428
    LBL
      
    01824nam^a2200517^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013142941.2
    007
      
    ta
    008
      
    171208s2017^^^^xr^a^^^f^^^^^^000^0^eng^^
    015
      
    $a cnb002961559
    020
      
    $a 978-80-7435-689-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1022788826
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a eng $b eng $b slo
    072
    -7
    $a 796 $x Sport. Hry. Tělesná cvičení $2 Konspekt $9 20 $T . $7 hk_us_auth*m0351536
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0541602 $a Görner, Karol $4 aut
    245
    10
    $a Personality characteristics and the quality of basketball referee performance / $c Karol Görner, Miroslava Rošková, Vladimíra Sýkorová
    250
      
    $a Publication: first
    264
    -1
    $a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 2017
    300
      
    $a 119 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Nad názvem: University of Hradec Králové
    500
      
    $a 100 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    546
      
    $a Anglické a slovenské resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008536 $a sportovní rozhodčí $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008486 $a profesní kompetence $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0204100 $a basketbal $2 czenas
    650
    0-
    $a sports referees $2 eczenas
    650
    0-
    $a vocational qualifications $2 eczenas
    650
    0-
    $a basketball $2 eczenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas
    700
    1-
    $7 unknown*ola2017975056 $a Rošková, Miroslava $4 aut
    700
    1-
    $a Sýkorová, Vladimíra $4 aut
    710
    2-
    $7 hk_us_auth*m0401715 $a Univerzita Hradec Králové $4 pbl
    910
      
    $a HKD002 $b 99080

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.