Number of the records: 1  

Vážná hudba na internetu

  1. SYS0047117
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180727121839.3
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    072
      
    $a 78 $x Hudba $9 9 $T . $7 hk_us_auth*m0351255
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0543396 $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $4 aut
    245
    10
    $a Vážná hudba na internetu = $b Classical music on Internet / $c Radim Bačuvčík
    246
    31
    $a Classical music on Internet
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Kapitola se zabývá možnostmi využití internetu jako dynamicky se rozvíjejícího média při marketingové komunikaci a propagaci vážné hudby. Všímá si způsobu, jakým hudební instituce, osobnosti z oblasti vážné hudby a především její příznivci v současné době s internetem pracují, srovnává tento stav se situací před třemi lety a naznačuje možnosti jeho využití v budoucnosti.
    520
      
    $a This chapter deals with the possibilities of dynamically developing internet communication as a media of marketing communication and promotion of the classical music. It demonstrates some examples of today's music institutions', classical music celebrities' and music listeners' using of internet, compares it with the situation three years ago and discusses the possibilities of using internet in promotion of classical music in the future.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0019577 $a marketing kultury $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013021 $a vážná hudba $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0114046 $a internet $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 140-146
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.