Number of the records: 1  

Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu

  1. SYS0047326
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180727121659.6
    007
      
    ta
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095492 $a Stříteský, Václav $4 aut
    245
    10
    $a Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu = $b Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising / $c Václav Stříteský
    246
    31
    $a Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising
    300
      
    $b 7 tabulek
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Rostoucí obliba internetu jako reklamního média je nepopiratelná. Internet disponuje mnoha marketingově využitelnými vlastnostmi. Mezi tyto vlastnosti patří i možnost velmi přesného cílení internetových kampaní. Kapitola přináší přehled možných přístupů k cílení reklamy v prostředí internetu v kontextu neustálého vývoje. Ukazuje na možnosti využití tradičních charakteristik cílových skupin. Následná analýza využívá data rozsáhlého projektu Netmonitor. Cílem je identifikovat možnosti cílení dle základních demografických kritérií na českém internetu.
    520
    3-
    $a The growing popularity of Internet advertising is undeniable. Internet disposes of many features with marketing relevance. These features include the possibility of very precise targeting of online campaigns. The chapter provides an overview of possible approaches towards targeting of Internet advertising in the context of ongoing development. It shows the possibilities of traditional demographic targeting. The following analysis uses data of Netmonitor project. The aim is to identify opportunities for using basic demographic criteria to target the Czech internet users.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0090590 $a cílený marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067763 $a internetová reklama $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0114046 $a internet $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 165-172
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.