Number of the records: 1  

On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010

  1. SYS0047637
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180905151624.8
    008
      
    180901s2011----xr-||||||||||-00|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $9 15 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351424
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095788 $a Kovařík, Pavel $4 aut
    245
    10
    $a On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = $b On-line tools in the US Senate campaign 2010 / $c Pavel Kovařík
    246
    31
    $a On-line tools in the US Senate campaign 2010
    300
      
    $b 4 tabulky
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Tradiční je v americké politice všudypřítomné. Obyvatelé Spojených států chodí k volbám na různých úrovních častěji než Evropané. To přispívá k vyšší míře profesionalizace americké politiky, s čímž souvisí i hledání nových efektivních komunikačních kanálů. Využití a fungování nových médií v amerických kampaních bude hlavní náplní textu. Jejich význam podtrhává 240 mil. uživatelů internetu mezi 310 mil. obyvateli USA. Rekordní výdaje za americkou kampaň ve výši 4 mld. dolarů v roce 2010 navozují otázku, jaký je význam on-line médií pro fundraising. Text nabízí milníky v přechodu od tradičních k novým médiím v amerických kampaních a na příkladu posledních voleb do Senátu analyzuje míru využití on-line nástrojů a vliv sociálních sítí na fundraising a volební výsledky.
    520
      
    $a Traditional is ever-present in American politics. The Americans have the elections more often than Europeans on the various levels. All these factors contribute to the professionalization of American politics. This relates with seeking of the new effective communication channels. Utilizing and working of new media in American campaigns is the main topic of presented text. It is exalted by the 240 million users in between 310 million Americans. The most expensive campaign reached $ 4 billion in 2010 sets the question, what is the importance of on-line media to the fundraising. This text is the review of the main milestones on the way from the traditional to the new media in American campaigns. It analyzes the size of the new media using and the impact of social networks on the fundraising and election returns.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0011757 $a politický marketing $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010185 $a volby $2 czenas $z Spojené státy americké
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010186 $a volební kampaň $2 czenas $z Spojené státy americké
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018341 $a fundraising $2 czenas $z Spojené státy americké
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0074700 $a sociální média $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0073175 $a internetové sociální sítě $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 182-190
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.