Number of the records: 1  

Hodnota vzdělání a výkonová motivace vysokoškolských studentů

  1. SYS0047805
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20181009145836.6
    007
      
    ta
    008
      
    180901s2010----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0096002 $a Pavlas, Ivan $4 aut
    245
    10
    $a Hodnota vzdělání a výkonová motivace vysokoškolských studentů / $c Ivan Pavlas
    300
      
    $b 2 grafy, 1 tabulka
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Obsahem článku je charakterizovat hodnotu vzdělání ve vztahu ke zkoumání výkonové motivace univerzitních studentů. Cílem dílčího výzkumu bylo pomoci dotazníkové metody LMI zjištění úrovně výkonové motivace 300 studentů vybraných tří fakult Ostravské university. Získané výsledky naznačují potřebu úpravy a změn ve výuce a obsahu psychologických disciplín. Zavedením motivačních výcviků lze dospět ke zkvalitnění přípravy absolventů vysokých škol pro zahájení jejich sociální a profesní dráhy.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010246 $a adolescence $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018207 $a socializace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0014536 $a hodnoty $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0070882 $a vzdělání
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017234 $a výkonová motivace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010537 $a vysokoškolští studenti $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008313 $a výzkum $z Česko $y 2008-2009
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0046252 $t Mládež a hodnoty 2010 $b 1. vydání $d Olomouc : Hanex, 2010 $h 231 s. $z 978-80-7409-035-6 $7 m2am $g S. 100-119
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.