Number of the records: 1  

Dieťa s telesným postihnutím v ranom predškolskom veku - možnosti a špecifiká edukácie

  1. SYS0049231
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190125084320.3
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0068856 $a Harčaríková, Terézia $4 aut
    245
    10
    $a Dieťa s telesným postihnutím v ranom predškolskom veku - možnosti a špecifiká edukácie / $c Terézia Harčaríková
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a Pre dieťa s telesným postihnutím v ranom a predškolskom veku je veľmi dôležité, aby mu bola poskytnutá adekvátna výchova v tomto období. Dieťa s telesným postihnutím, sa vo vývine v porovnaní s intaktnými zdravými deťmi značne oneskoruje. Prejavuje sa to v rôznych oblastiach jeho života. V oblasti pohybovej, kognitívnej, komunikačnej. Aj z tohto dôvodu je potrebný adekvátny akcent ranej a predprimárnej edukácie v prostredí rodiny a školy v období ranej a predprimárnej edukácie.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0069118 $a děti s tělesným postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009022 $a děti předškolního věku $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0086037 $a rodinná výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0040957 $a předškolní výchova $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009018 $a mateřské školy $2 czenas
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0034882 $t Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech $b 1. vydání $d Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 $h 198 s. $z 978-80-7464-659-1 (brož.) $7 m2am $g S. 152-158
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.