Number of the records: 1
E-learning pohledem oční kamery
SYS 0050049 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190321113013.4 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$7 hk_us_auth*m0394734 $a Eger, Ludvík, $d 1961- $4 aut 245 10
$a E-learning pohledem oční kamery / $c Ludvík Eger, Michal Mičík 300 $b 1 obrázek 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a Příspěvek prezentuje pilotní část výzkumu aktivit studujících v e-learningu realizovaného v LMS s využitím oční kamery. Cílem výzkumu je s využitím sofistikovaného zařízení zmapovat činnost studujícího při realizaci základních studijních aktivit v LMS. Pilotně je porovnána aktivita studujících, kteří mají velké zkušenosti přímo se zvoleným LMS s "výkonem" či postupem studujících začátečníků v e-learningu při realizaci stejných studijních aktivit. Výzkum je vlastně malým experimentem, jehož základem je sestavení experimentálního studijního úkolu v LMS, nastavení pokynů pro sledované osoby a potom realizace záznamu jejich studijní činnosti. Realizace proběhla v LMS Unifor a záznam a zpracování s EyeMetrix. Autoři si jsou vědomi omezení výzkumu, která plynou jednak z malého rozsahu respondentů v pilotáži a jednak z použité metody průzkumu oční kamerou. Zařízení je vhodné pro monitorování pohybu zraku a záznamu klikání na konkrétní místa na sledovaném webu. Sledováním můžeme přispět ke studiu chování studujících v e-learningu a tím i specificky k efektivnosti e-learningu. 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074519 $a systémy pro řízení výuky $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008313 $a výzkum $z Česko 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0097307 $a Mičík, Michal $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 76-80 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1