Number of the records: 1  

Myth, ethos, and actuality

  1. SYS0058448
    LBL
      
    01191cam^a22003257a^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143355.4
    008
      
    920501t19921992xxuad^^^^^^^^^001^0^eng^d
    010
      
    $a 92050247
    020
      
    $a 978-0-299-13354-2 $q (brožováno) $z 0-299-13354-0
    040
      
    $a DLC $b cze $c DLC $d DLC $d ABD001
    072
    -7
    $a 7.01/.09 $x Umění $9 21 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351540
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0101993 $a Castriota, David, $d 1950- $4 aut
    245
    10
    $a Myth, ethos, and actuality : $b official art in fifth-century B.C. Athens / $c David Castriota
    260
      
    $a Madison : $b The University of Wisconsin Press, $c [1992]
    264
    -4
    $c ©1992
    300
      
    $a xii, 337 stran : $b ilustrace, mapy ; $c 23 cm
    490
    0-
    $a Wisconsin studies in classics
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0068029 $a 5. století př. Kr. $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0079285 $a řecké antické umění $2 czenas $x etické a morální aspekty $y 5. století př. Kr.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0066690 $a umění a politika $z Athény (starověký řecký stát) $y 5. století př. Kr. $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0029559 $a umělecké náměty $z Athény (starověký řecký stát) $y 5. století př. Kr. $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0054961 $a mýty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0101992 $a perské války $y 5. století př. Kr. $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0064636 $a interpretace uměleckého díla $2 czenas
    651
    -7
    $7 hk_us_auth*0060085 $a Athény (starověký řecký stát) $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008504 $a studie $2 czenas
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*0068287 $a Wisconsin studies in classics
    910
      
    $a HKD002 $b 104137-VI-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.