Number of the records: 1  

Archeologie v Čechách v období romantismu (1802-1868)

  1. SYS0063902
    LBL
      
    01823nam^a2200481^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143550.7
    007
      
    ta
    008
      
    200818s2020^^^^xr^abchf^^^^^^001^0^cze^^
    015
      
    $a cnb003242530
    020
      
    $a 978-80-7036-648-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1237099037
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b ger
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a w-w-
    072
    -7
    $a 902 $x Archeologie $2 Konspekt $9 8 $T . $7 hk_us_auth*m0351188
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0396584 $a Sklenář, Karel, $d 1938- $4 aut
    245
    10
    $a Archeologie v Čechách v období romantismu (1802-1868) : $b od Josefa Dobrovského po Jana Erazima Vocela = Archäologie in Böhmen in der Zeitperiode der Romantik (1802-1868) : von Josef Dobrovský bis Jan Erazim Vocel / $c Karel Sklenář
    246
    31
    $a Archäologie in Böhmen in der Zeitperiode der Romantik (1802-1868)
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Národní muzeum, $c 2020
    300
      
    $a 439 stran : $b ilustrace (některé barevné), mapy, portréty, faksimile ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Fontes Archaeologici Pragenses, $x 0015-6183 ; $v volumen 47
    490
    1-
    $a Fontes Archaeologici Pragenses
    500
      
    $a 550 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    546
      
    $a Německé resumé
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0058340 $a 19. století $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038303 $a archeologie $z Česko $y 19. století $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    830
    -0
    $7 hk_us_auth*m0424415 $a Fontes Archaeologici Pragenses
    910
      
    $a HKD002 $b 106703-VIII

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.