Number of the records: 1  

Jak vyzrát na cizí jazyky

  1. SYS0056114
    LBL
      
    03322cam^a2200721^i^4500
    003
      
    CZ^PrSKC
    005
      
    20231013143302.8
    007
      
    ta
    008
      
    171220s2017^^^^xr^a^^^e^f^^^^000^0^cze^d
    015
      
    $a cnb002956719
    020
      
    $a 978-80-906438-2-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1031056374
    040
      
    $a PNA001 $b cze $d OLA001 $d ABA001 $e rda
    072
    -7
    $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11 $T . $7 hk_us_auth*m0351276
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0100153 $a Gramelová, Lucie, $d 1983- $4 aut
    245
    10
    $a Jak vyzrát na cizí jazyky : $b 3T: techniky, tipy a triky / $c Lucie Gramelová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Jazykový koutek, $c 2017
    300
      
    $a 125 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
      
    $a Lektorka a učitelka shromáždila ve své knížce rady, jak se efektivně učit cizí jazyky. Na základě svých zkušeností chce pomoci s hledáním metody, která by studující bavila a vedla by k cíli, tedy k ovládnutí cizího jazyka. $b V úvodu zdůrazňuje publikace důležitost konkrétní motivace k učení, připomíná také nejčastější omyly při studiu cizího jazyka. Každý by si měl dle autorky přizpůsobit metodu učení vlastním silným stránkám. Následují tipy, jak se zlepšit v jednotlivých jazykových dovednostech (mluvení, psaní, poslech, čtení). Samostatné kapitoly se věnují technikám učení slovíček a gramatiky. Knížka přináší spoustu zajímavých inspirací pro všechny, kteří se chtějí cizí jazyk naučit; obsahuje i tipy na využití moderních technologií při studiu.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018938 $a studium jazyků $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas
    910
      
    $a HKD002 $b 103073

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.