Number of the records: 1  

CRELABTE ako alternatívne vyučovanie

  1. Dubovská, Rozmarína

    CRELABTE ako alternatívne vyučovanie = CRELABTE as alternative teaching / Rozmarina Dubovská, Jozef Majerík, Petra Staňková. -- 4 grafy, 2 obrázky, 2 schémata, 1 tabulka. -- Abstract: Práca je orientovaná na rozvoj cieľových poznávacích činností (vedomostí, schopností, zručností a návykov) v rámci inovácie predmetu Materiály a technológie v laboratóriách Katedry technických predmetov (KTP) Pedagogickej fakulty (PdF). Kreatívne formy výučovania sú založené najmä na vyučovaní pomocou vzdialených meraní a experimentov pomocou interaktívnych kreatívnych laboratórií na Fakulte špeciálnej techniky (FŠT) TnUAD v Trenčíne.. -- Abstract: The work is focused on developing targeted cognitive activities (knowledge, skills and habits) under the Innovation of materials and technologies in the laboratories of the Department of technical subjects (KTP) Faculty of Education (PDF). Creative teaching methods are mainly based on learning by remote measurements and experiments using interactive creative laboratory at the Faculty of Special Technology (FST) TnUAD. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. -- Vydání první. -- Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. -- ISSN 1214-0554. -- 978-80-7435-555-4. -- S. 47-51.
    I. Majerík, Jozef II. Staňková, Petra


    technické vzdělávání * technické předměty * měřicí přístroje * vysoké školy - Slovensko * technická měření * články ze sborníku
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.