Number of the records: 1  

Zmeny v zaškolení žiakov so sluchovým postihnutím v jednotlivých spolkových krajinách v Nemecku ako dôsledok "článku 24 o vzdelávaní"

  1. Pospischil, Melanie

    Zmeny v zaškolení žiakov so sluchovým postihnutím v jednotlivých spolkových krajinách v Nemecku ako dôsledok "článku 24 o vzdelávaní" / Melánie Pospischil. -- 3 mapy, 1 schéma. -- Abstract: Špecifiká uplatňovania Dohovoru OSN o právach ľudí so zdravotným postihnutím v Nemecku. Terminologické problémy v súvislosti s interpretáciou Dohovoru. Výsledky výskumu na Univerzite Ludwiga Maximiliána v Mníchove, zameraného na osobitosti inklúzie u žiakov so sluchovým postihnutím. Rozdiely v implementácii Dohovoru v jednotlivých spolkových krajinách Nemecka.
    In: Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie. -- 370 s.. -- Bratislava : Iris, 2012. -- 978-80-89256-89-1 (váz.). -- S. 91-100.

    integrovaná výchova a vzdělávání * integrovaná výchova a vzdělávání - Německo * sociální inkluze - Německo * děti se sluchovým postižením - Německo * osoby se sluchovým postižením - Německo * pedagogický výzkum - Německo * články ze sborníku
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.