1. Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice
Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková Praha : Česká školní inspekce, 2019. 94 stran. ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno). [1, currently available 0, at library only 1] Branch | Inaccesible | Available | Issued | Reserved |
---|---|---|---|---|
Prezenčně | 1 | 0 | 0 | 0 |