Search results

Records found: 6  
Your query: Author = "Chráska Miroslav 1967"
  1. Didaktické testy : příručka pro učitele a studenty učitelství / Miroslav Chrástka . Brno : Paido, 1999 . 91 s . ISBN 80-85931-68-0 : .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Didaktické testy

    book

  2. E-learning : elektronické studijní opory a jejich hodnocení / Milan Klement, Miroslav Chráska, Jiří Dostál, Hana Marešová  Olomouc : Agentura Gevak, 2012 . 341 stran . ISBN 978-80-86768-38-0 (brožováno) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    E-learning

    book

  3. Jak studenti na střední škole vnímají pojem osobní počítač / Miroslav Chráska, Michal Sedláček .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 85-87 : 1 obr., 1 tab. .
    article

    article

  4. K problematice realizace kompetencí učitelů technické výchovy na základních školách / Chráska Miroslav, Procházková Ivona .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [195 s.]. ISBN 80-7041-545-2 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 69-73 : 3 tab. .
    article

    article

  5. Pregraduální příprava učitelů technické výchovy jako součást názorové sondy na aktualizaci všeobecného vzdělávání / Ivona Procházková - Miroslav Chráska .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 158-160 : 1 obr., 1 tab. .
    article

    article

  6. Rozvoj kompetencí učitelů v oblasti práce s ICT / Milan Klement, Miroslav Chráska .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 43-46 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.