Search results

Records found: 5  
Your query: Author = "Nádvorníková Lenka"
  1. Hravá prvouka 2 : člověk a jeho svět : pracovní sešit pro 2. ročník ZŠ / autoři: Jovanka Rybová, Věra Ježková, Lenka Nádvorníková, Adriena Binková, Tomáš Koten ; ilustrace: Lenka Procházková, Pavla Dvorská  Praha : Taktik International, [2015]  ©2015 . 78 stran . ISBN 978-80-87881-32-3 (brožováno) .   [10, currently available 9, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0900
    Prezenčně1000
    Hravá prvouka 2

    book

  2. Hravá prvouka 2 : člověk a jeho svět : učebnice pro 2. ročník ZŠ / autoři: Jovanka Rybová, Věra Ježková, Lenka Nádvorníková, Adriena Binková, Tomáš Koten ; ilustrace: Lenka Procházková, Pavla Dvorská  Praha : Taktik International, [2015]  ©2015 . 72 stran . ISBN 978-80-87881-31-6 (brožováno) .   [10, currently available 9, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0900
    Prezenčně1000
    Hravá prvouka 2

    book

  3. Hravá prvouka 2 : metodická příručka pro učitele k učebnici a pracovnímu sešitu Člověk a jeho svět pro 2. ročník ZŠ / autoři: Jovanka Rybová, Věra Ježková, Lenka Nádvorníková, Adriena Binková  Praha : Taktik International, [2015]  ©2015 . 110 stran . ISBN 978-80-87881-61-3 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Hravá prvouka 2

    book

  4. Milena Hübschmannová ve vzpomínkách / [obsahové zpracování Lenka Nádvorníková, Radka Steklá] . Praha : Romea, 2006 . 117 s .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    book

    book

  5. Úskalí realizace odborných praxí studentů FP TUL v rámci kombinované formy studia / Lenka Nádvorníková .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Vývoj a směřování odborných praxí na vysokých školách v oborech sociální práce. s. 33-40 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.