Search results

Records found: 7  
Your query: Author = "Pražáková Dana"
  1. Inspirace pro rozvoj gramotností PISA : úlohy ze čtenářské, přírodovědné a matematické gramotnosti / Zuzana Janotová, Jana Hanušová, Tomáš Chrobák, Monika Olšáková, Václav Fiala, Dana Pražáková, Veronika Fiedlerová, Petra Hlawatschke  Praha : Česká školní inspekce, [2020]  ©2020 . 192 stran . ISBN 978-80-88087-44-1 (brožováno) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Inspirace pro rozvoj gramotností PISA

    book

  2. Mezinárodní šetření TALIS 2018 : zkušenosti, názory a postoje učitelů a ředitelů škol : národní zpráva / Simona Boudová, Vít Šťastný, Josef Basl, Tomáš Zatloukal, Ondřej Andrys, Dana Pražáková  Praha : Česká školní inspekce, 2020 . 86 stran . ISBN 978-80-88087-41-0 (brožováno) .   [6, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0410
    Prezenčně1000
    Mezinárodní šetření TALIS 2018

    book

  3. Mezinárodní šetření TIMSS 2019 : národní zpráva / Vladislav Tomášek, Simona Boudová, Libor Klement, Josef Basl, Tomáš Zatloukal, Dana Pražáková, Svatava Janoušková  Praha : Česká školní inspekce, [2020]  ©2020 . 91 stran . ISBN 978-80-88087-45-8 (brožováno) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Mezinárodní šetření TIMSS 2019

    book

  4. Přístupy k náročnému chování dětí a žáků ve školách a školských zařízeních a možnosti jeho řešení : metodické doporučení / Lenka Felcmanová, Lenka Hečková, Lucie Myšková, Zbyněk Němec, Lenka Krejčová, Petr Winkler, Kamila Dvořáková, Pavel Houška, Helena Franke, Matouš Korbel, Anna Kubíčková, Klára Šimáčková Laurenčíková, Igor Nosál, Marie Salomonová, Josef Smrž, Kateřina Turková, Tomáš Zatloukal, Ondřej Andrys, Dana Pražáková, Roman Folwarczný, Irena Borkovcová  Praha : Česká školní inspekce, [2021]  ©2021 . 71 stran . ISBN 978-80-88087-55-7 (brožováno) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Přístupy k náročnému chování dětí a žáků ve školách a školských zařízeních a možnosti jeho řešení

    book

  5. Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření PISA : úlohy z přírodovědné gramotnosti pro základní školy a víceletá gymnázia / Radek Blažek, Jana Hanušová, Monika Olšáková, Tomáš Chrobák, Dana Pražáková  Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 100 stran . ISBN 978-80-88087-25-0 (brožováno) .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření PISA

    book

  6. Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření TIMSS : úlohy z matematiky a přírodovědy pro 1. stupeň základní školy / Svatava Janoušková, Vladislav Tomášek, Sylva Peclinovská, Dana Pražáková a kol.  Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 200 stran . ISBN 978-80-88087-26-7 (brožováno) .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření TIMSS

    book

  7. Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků : sekundární analýza TIMSS 2019 / Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Monika Brusenbauch Meislová, Michal Soukup, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Roman Folwarczný, Josef Basl, Tomáš Zatloukal, Barbora Macková, Jakub Janega, Ondřej Andrys, Dana Pražáková, Oldřich Hájek, Stanislav Daniel  Praha : Česká školní inspekce, [2022]  ©2022 . 83 stran . ISBN 978-80-88087-89-2 (brožováno) .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.