Search results

Records found: 4  
Your query: Author = "Procházka Petr"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s . ISBN 80-7226-203-3 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Evropské marketingové prostředí

    book

  2. Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 347 s . ISBN 80-902243-0-X : .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Mezinárodní bankovnictví

    book

  3. Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 297 s .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    book

    book

  4. Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR . Praha : ALEKO, 1992 . 147s . ISBN 80-85341-25-5 : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.