Search results
- Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s . ISBN 80-7226-203-3 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 347 s . ISBN 80-902243-0-X : . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Mezinárodní bankovnictví / Petr Procházka . Praha : Bankovní institut, 1996 . 297 s . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Vliv mezinárodních měnových institucí na ekonomickou reformu v ČSFR . Praha : ALEKO, 1992 . 147s . ISBN 80-85341-25-5 : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0