Search results
- 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, c2005 . 141 s . ISBN 80-247-1066-8 (brož.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing / Eric N. Berkowitz, Roger A. Kerin, William Rudelius. . Homewood : IRWIN, 1989. . xxv, 752 s . ISBN 0-256-07513-1 : (váz.). ISBN 0-256-07515-8 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing in Tourismus und Freizeit / Rainer Hartmann . Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mit UVK/Lucius, c2014 . 246 s . ISBN 978-3-8252-3973-2 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0