Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0015086 amg^"
  1. 100 tipů pro úspěšný prodej : [nápady a triky, které vám pomohou dostat se na vrchol] / Ken Langdon ; [z anglického originálu ... přeložila Jitka Vejmělková] . Brno : CP Books, 2005 . viii, 124 s . ISBN 80-251-0666-7 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    100 tipů pro úspěšný prodej

    book

  2. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL Byron, Steve Broback ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Hynek] . Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Blogy: publikuj a prosperuj

    book

  3. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Brand management

    book

  4. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

    book

  5. Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) .   [6, currently available 5, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
    Marketing obchodní firmy

    book

  6. Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv . Praha : Alfa, 2004 . 172 s . ISBN 80-86851-02-8 .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing podle trhů

    book

  7. O značkách / Wally Olins ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová] . Praha : Argo, 2009 . 253 s . ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    O značkách

    book

  8. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 215 s, [9] s barev obr příl . ISBN 978-80-247-2840-7 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    POP in-store komunikace v praxi

    book

  9. Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Pricing

    book

  10. Proč už neplatí tradiční marketing / hlavní autor a editor Kamran Kashani ; spoluautoři Jean-Pierre Jeannet ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Jan Procházka] . Brno : Computer Press, c2007 . xvi, 171 s . ISBN 978-80-251-1536-7 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Proč už neplatí tradiční marketing

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.