Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0016524 amg^"
  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    B-to-B marketing

    book

  2. Čo je trhová ekonomika? / Michael Watts . [S.l. : Informačná agentúra USA], 1992 . 32 s .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  3. Firemní kultura a lidské zdroje / Zdeněk Šigut . Praha : ASPI, 2004 . 87 s . ISBN 80-7357-046-7 .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Firemní kultura a lidské zdroje

    book

  4. Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Pricing

    book

  5. Soutěžní politika a fúze v evropském kontextu / Josef Bejček . Brno : Masarykova univerzita, 2010 . 389 s . ISBN 978-80-210-5067-9 (brož.) .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Soutěžní politika a fúze v evropském kontextu

    book

  6. The theory of business enterprise / by Thorstein Veblen ; with a new introduction by Douglas Dowd . New Brunswick : Transaction, 2006 . xx, 400 s . ISBN 0-87855-699-0 .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    The theory of business enterprise

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.